Przez 5 lat (2012-2016) odpowiadaliśmy za prowadzenie kanałów społecznościowych ERGO Hestii – drugiego po PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce.
Zbudowaliśmy jedną z najaktywniejszych społeczności w kategorii Ubezpieczenia na Facebooku. Postawiliśmy na jakość uczestników fanpage Grupa Ergo Hestia i ich dopasowanie do ściśle określonej, zdefiniowanej przez markę grupy docelowej. Kluczowe elementy to zaangażowanie społeczności i jej pozytywny sentyment do marki.
Przez cały okres współpracy zajmowaliśmy się korporacyjnym kanałem Grupa Ergo Hestia na Facebooku, a przez część tego okresu również CSR-owym kanałem Artystyczna Podróż Hestii oraz kanałami Ergo Hestia na Twitterze oraz YouTube.
#1 w rankingu Forbes
#1 w rankingu mfind
#2 w TOP Marka miesięcznika Press
Nasze działania otrzymały szereg nagród i wyróżnień przyznawanych w rankingach Forbes, Press, czy branżowego mfind. Doceniono jakość treści, zaangażowanie społeczności, zróżnicowanie działań oraz obsługę klienta.
Kluczowe wyróżniki
- Wzrost liczby fanów z 3 do ponad 41 tys.
- Regularne, czołowe pozycje w TOP najbardziej interaktywnych stron rankingu Sotrender w kategorii Ubezpieczyciele
- Regularna obecność wpisów Ergo Hestia w TOP5 najlepszych postów miesiąca rankingu Sotrender
- Szereg nagród i wyróżnień przyznawanych przez najbardziej prestiżowe biznesowe miesięczniki i branżowych ekspertów
- Jako pierwsi w Polsce (kategoria Ubezpieczenia) stworzyliśmy i wdrożyliśmy aplikację Centrum Pomocy do obsługi klientów obecnych na Facebooku
Zaangażowanie społeczności
Główne cele i wyzwania
- Stworzenie społeczności wokół tematyki bezpieczeństwa
- Regularna komunikacja ze społecznością, stworzenie wizerunku ERGO Hestii jako eksperta i doradcy w tematach bezpieczeństwa
- Poprawa rozpoznawalności marki ERGO Hestia w grupie użytkowników (18-34).
- Komunikacja produktów ERGO Hestia wśród społeczności (wpływ na sprzedaż)
- Promocja ekspertów ERGO Hestia
- Edukacja (język ubezpieczeń, procesów, itd.)