Portfolio

5 lat obsługi Social Media – Ergo Hestia

Przez 5 lat (2012-2016) odpowiadaliśmy za prowadzenie kanałów społecznościowych ERGO Hestii – drugiego po PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce.

Zbudowaliśmy jedną z najaktywniejszych społeczności w kategorii Ubezpieczenia na Facebooku. Postawiliśmy na jakość uczestników fanpage Grupa Ergo Hestia i ich dopasowanie do ściśle określonej, zdefiniowanej przez markę grupy docelowej. Kluczowe elementy to zaangażowanie społeczności i jej pozytywny sentyment do marki.

Przez cały okres współpracy zajmowaliśmy się korporacyjnym kanałem Grupa Ergo Hestia na Facebooku, a przez część tego okresu również CSR-owym kanałem Artystyczna Podróż Hestii oraz kanałami Ergo Hestia na Twitterze oraz YouTube.

#1 w rankingu Forbes

#1 w rankingu mfind

#2 w TOP Marka miesięcznika Press

Nasze działania otrzymały szereg nagród i wyróżnień przyznawanych w rankingach Forbes, Press, czy branżowego mfind. Doceniono jakość treści, zaangażowanie społeczności, zróżnicowanie działań oraz obsługę klienta.

Działania w społecznościach Ergo Hestii w branżowych rankingach
Działania w społecznościach Ergo Hestii w branżowych rankingach

 Kluczowe wyróżniki

  • Wzrost liczby fanów z 3 do ponad 41 tys.
  • Regularne, czołowe pozycje w TOP najbardziej interaktywnych stron rankingu Sotrender w kategorii Ubezpieczyciele
  • Regularna obecność wpisów Ergo Hestia w TOP5 najlepszych postów miesiąca rankingu Sotrender
  • Szereg nagród i wyróżnień przyznawanych przez najbardziej prestiżowe biznesowe miesięczniki i branżowych ekspertów
  • Jako pierwsi w Polsce (kategoria Ubezpieczenia) stworzyliśmy i wdrożyliśmy aplikację Centrum Pomocy do obsługi klientów obecnych na Facebooku

Zaangażowanie społeczności

Sotrender

Główne cele i wyzwania

  • Stworzenie społeczności wokół tematyki bezpieczeństwa
  • Regularna komunikacja ze społecznością, stworzenie wizerunku ERGO Hestii jako eksperta i doradcy w tematach bezpieczeństwa
  • Poprawa rozpoznawalności marki ERGO Hestia w grupie użytkowników (18-34).
  • Komunikacja produktów ERGO Hestia wśród społeczności (wpływ na sprzedaż)
  • Promocja ekspertów ERGO Hestia
  • Edukacja (język ubezpieczeń, procesów, itd.)
Cykle tematyczne związane z tematyką bezpieczeństwa wygenerowały ogromne organiczne zaangażowanie ze strony dotychczasowych i nowych fanów Ergo Hestii

Referencje

GEH referencje


Juliusz Kornaszewski