Portfolio

Content marketing – SAP

Analityka SAP w lidze NBA

Wg. niezależnych rankingów branżowych firma SAP należy do ścisłej czołówki najbardziej wartościowych marek na świecie. W 2016 roku uplasowała się na 22. pozycji w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Gloal Brands (Millward Brown) oraz 27. miejscu w zestawieniu The World’s Most Valuable Brands (Forbes)
SAP jest liderem rynku aplikacji biznesowych. Dostarcza m.in. zaawansowane oprogramowanie i usługi pozwalające na analitykę danych w czasie rzeczywistym oraz tworzenie nowoczesnych systemów zarządzania relacjami z klientem. W Polsce liczba klientów SAP, który skorzystali z rozwiązań firmy przekroczyła już 1,5 tys.

Mindspot współpracuje z SAP m.in. w zakresie content marketingu przygotowując od podstaw treści  – artykuły, opracowania, filmy, które w prosty i przystępny sposób, zrozumiałym językiem tłumaczą korzyści biznesowe produktów oferowanych przez niemieckiego potentata.

Opracowujemy:

  • strategię content marketingową
  • koncepcję poszczególnych etapów kampanii
  • warstwę merytoryczną
  • doradzamy w zakresie optymalnej dystrybucji przygotowanych treści w mediach biznesowych oraz sieciach społecznościowych

Dla SAP-a pozyskujemy także leady projektując kampanie marketingowe kierowane do precyzyjnie definiowanych grup odbiorców biznesowych.

Zobacz filmy, które przygotowaliśmy dla SAP dotyczące takich zagadnień jak : transformacja cyfrowa, analityka predykcyjna i business intelligence, nowe trendy w zarządzaniu relacjami z klientem oraz SAP HANA – najlepsza platforma analityki w czasie rzeczywistym.

 


Juliusz Kornaszewski